Wednesday, January 18, 2012

Sis'...


E una din zilele alea cand ma tot gandesc la tine, ce faci si unde esti...Si ma gandesc ca, daca ai fi fost aici, probabil am fi tras o raita prin oras, zgribulindu-ne la vitrinele pline si fugarindu-ne prin zapada. Am fi intrat in "marile" magazine, nu pentru ca am avea nevoie de ceva, ci doar sa ne dezghetam mainile si sa ne stergem nasurile. Am fi ras mult si tare, am fi mancat o inghetata zdravana si ne-am furisa inapoi in patucuri pentru un film cu "sughituri"...
Cred ca mi-e dor de tine...

No comments :

Post a Comment

Wednesday, January 18, 2012

Sis'...


E una din zilele alea cand ma tot gandesc la tine, ce faci si unde esti...Si ma gandesc ca, daca ai fi fost aici, probabil am fi tras o raita prin oras, zgribulindu-ne la vitrinele pline si fugarindu-ne prin zapada. Am fi intrat in "marile" magazine, nu pentru ca am avea nevoie de ceva, ci doar sa ne dezghetam mainile si sa ne stergem nasurile. Am fi ras mult si tare, am fi mancat o inghetata zdravana si ne-am furisa inapoi in patucuri pentru un film cu "sughituri"...
Cred ca mi-e dor de tine...

No comments :

Post a Comment