Thursday, April 07, 2011




"until my dying day, Lord, I'll serve You"...inchid ochii si repet cuvintele, fara sunet,doar cu o miscare subtire a buzelor si a sufletului.Las versurile armonioase sa imi inunde mintea si incep sa scormonesc in suflet dupa dulci amintiri."Daca ai facut o juruinta lui Dumnezeu nu zabovi sa o implinesti!Caci Lui nu-I plac cei fara minte. De aceea implineste juruinta pe care ai facut-o"(Ecles5:4)Gandul imi zboara la ziua botezului,la acel "da" spus dintr-o inima curata si gata sa se jertfeasca pentru Iubitul inimii ei...Acel "da" m-a urmarit in ultimele zile,crestand adanc in amintirea mea,o rana."Pana cand vrei sa Il urmezi?"...Imi amintesc de tremurul vocii si miile perechi de ochi ce ma priveau:ingeri si oameni,cunoscuti si prieteni."Pana la moarte"....Ca un ecou imi rasuna in minte tot acest timp trecut,si totusi parca a fost ieri...Dragostea dintai,pasiunea si focul acela nestins.Faptele dintai,setea nepotolita de Cuvant.Juruinte.Legamant.Mireasma parfumului de trandafiri, umple biserica in timp ce, rand pe rand,in apa cristalina,sufletele noastre se leaga pe vecie intr-un consimtamant tacit,strans.
...
Mi-e dor sa resimt acel puternic simtamant,acea unda subtila a Duhului peste mine.Mi-e dor sa revad fetele lor zambind, si aurul curat al soarelui pe inima mea.Intr-o zi...toate se vor implini...

No comments :

Post a Comment

Thursday, April 07, 2011




"until my dying day, Lord, I'll serve You"...inchid ochii si repet cuvintele, fara sunet,doar cu o miscare subtire a buzelor si a sufletului.Las versurile armonioase sa imi inunde mintea si incep sa scormonesc in suflet dupa dulci amintiri."Daca ai facut o juruinta lui Dumnezeu nu zabovi sa o implinesti!Caci Lui nu-I plac cei fara minte. De aceea implineste juruinta pe care ai facut-o"(Ecles5:4)Gandul imi zboara la ziua botezului,la acel "da" spus dintr-o inima curata si gata sa se jertfeasca pentru Iubitul inimii ei...Acel "da" m-a urmarit in ultimele zile,crestand adanc in amintirea mea,o rana."Pana cand vrei sa Il urmezi?"...Imi amintesc de tremurul vocii si miile perechi de ochi ce ma priveau:ingeri si oameni,cunoscuti si prieteni."Pana la moarte"....Ca un ecou imi rasuna in minte tot acest timp trecut,si totusi parca a fost ieri...Dragostea dintai,pasiunea si focul acela nestins.Faptele dintai,setea nepotolita de Cuvant.Juruinte.Legamant.Mireasma parfumului de trandafiri, umple biserica in timp ce, rand pe rand,in apa cristalina,sufletele noastre se leaga pe vecie intr-un consimtamant tacit,strans.
...
Mi-e dor sa resimt acel puternic simtamant,acea unda subtila a Duhului peste mine.Mi-e dor sa revad fetele lor zambind, si aurul curat al soarelui pe inima mea.Intr-o zi...toate se vor implini...

No comments :

Post a Comment