Thursday, March 04, 2010

spread you wings,I'll walk by you...




M-am trezit in dimineata asta si m-am uitat pe geam...desi cerul era acoperit de nori, am stiut ca esti acolo.Ca intotdeauna.Tu ma cunosti mai bine ca oricine.Stii gandurile, simtirile,sentimentele pe care, cu usurinta le pot ascunde fata de oameni dar nu si de Tine.Tu privesti mai adanc decat ei, Tu privesti in inima mea.Tu vezi ca,uneori cand zambesc inima imi plange si ca atunci cand sunt inconjurata de prieteni, as vrea sa fiu singura.Si Tu ma intelegi.Tu nu intrebi de ce.Tu cunoasti.Tu stii cat de slaba sunt eu de fapt si realizez si eu acest lucru,pentru ca Tata, fara Tine sunt nimic.Am incercat de multe ori sa fug de Fata Ta, ca Iona altadata,dar am realizat ca, de fiecare data cand fac un pas departe de Tine, Tu faci doi catre mine.Si nicioadata nu ma lasi.Am alunecat de multe ori,si am privit cum unii au trecut pe langa mine fara sa se opreasca.Dar Tu Te-ai oprit.Mi-ai legat ranile,m-ai ridicat si mi-ai spus ca totul va fi bine.Nu Te-ai uitat la starea mea,nu Te-ai uitat la toata rautatea,ura,si pacatul ce era in mine.Tu ai vazut doar ce era bun.Ai cautat adanc si l-ai scos afara, la lumina.Si m-ai incurajat.Mi-ai spus ca am nevoie doar de credinta.Si mi-ai spus ca si eu pot merge pe apa..pentru ca Tu ma porti pe bratul Tau.Mi-ai promis ca nu ma vei parasi,si ,pana in ziua de azi, Tu tot langa mine esti.Mergi in fiecare zi inaintea mea,Te lupti pentru mine si castigi mereu.Si nu-mi dai drumul la mana cand cad.Ma mustri bland,ca un tata pe fiica lui iar apoi imi spui ca ma iubesti.In fiecare zi.Si mi-e deajuns....pentru ca a fi iubit, pretuieste mai mult decat argintul si aurul...(prov.22:1a)

No comments :

Post a Comment

Thursday, March 04, 2010

spread you wings,I'll walk by you...




M-am trezit in dimineata asta si m-am uitat pe geam...desi cerul era acoperit de nori, am stiut ca esti acolo.Ca intotdeauna.Tu ma cunosti mai bine ca oricine.Stii gandurile, simtirile,sentimentele pe care, cu usurinta le pot ascunde fata de oameni dar nu si de Tine.Tu privesti mai adanc decat ei, Tu privesti in inima mea.Tu vezi ca,uneori cand zambesc inima imi plange si ca atunci cand sunt inconjurata de prieteni, as vrea sa fiu singura.Si Tu ma intelegi.Tu nu intrebi de ce.Tu cunoasti.Tu stii cat de slaba sunt eu de fapt si realizez si eu acest lucru,pentru ca Tata, fara Tine sunt nimic.Am incercat de multe ori sa fug de Fata Ta, ca Iona altadata,dar am realizat ca, de fiecare data cand fac un pas departe de Tine, Tu faci doi catre mine.Si nicioadata nu ma lasi.Am alunecat de multe ori,si am privit cum unii au trecut pe langa mine fara sa se opreasca.Dar Tu Te-ai oprit.Mi-ai legat ranile,m-ai ridicat si mi-ai spus ca totul va fi bine.Nu Te-ai uitat la starea mea,nu Te-ai uitat la toata rautatea,ura,si pacatul ce era in mine.Tu ai vazut doar ce era bun.Ai cautat adanc si l-ai scos afara, la lumina.Si m-ai incurajat.Mi-ai spus ca am nevoie doar de credinta.Si mi-ai spus ca si eu pot merge pe apa..pentru ca Tu ma porti pe bratul Tau.Mi-ai promis ca nu ma vei parasi,si ,pana in ziua de azi, Tu tot langa mine esti.Mergi in fiecare zi inaintea mea,Te lupti pentru mine si castigi mereu.Si nu-mi dai drumul la mana cand cad.Ma mustri bland,ca un tata pe fiica lui iar apoi imi spui ca ma iubesti.In fiecare zi.Si mi-e deajuns....pentru ca a fi iubit, pretuieste mai mult decat argintul si aurul...(prov.22:1a)

No comments :

Post a Comment