Sunday, March 07, 2010

fiecare zi e ziua mamei...


Azi e 8 Martie:ziua mamei..Mama mea.Imi iau un timp indelungat din timpul meu si retraiesc amintirile atator ani trecuti.Nu stiu ce ai simtit cand m-ai luat prima data in brate, mamico,dar stiu ca in mainile tale am simtit pentru prima data ce e dragostea.Acele maini care m-au mangaiat atunci cand aveam nevoie de o mangaiere,acele maini care m-au imbratisat cand plangeam.Acele maini care m-au mustrat cand am calcat gresit si datorita carora am ajuns unde sunt astazi..Nu cred ca voi putea vreodata sa iti rasplatesc tot efortul,toata munca si toate noptile petrecute in genunchi,in rugaciune pentru mine.Lacrimile tale sunt adevarate diamante,iar sfaturile si starile noastre de vorba,pretuiesc mai mult decat aurul.Ai dat dovada de cea mai mare rabdare,intelepciune si dragoste sa ma cresti,si nu mai tu stii toate rugaciunile tarzii spuse la capataiul meu.Astazi, mamico,vreau sa iti spun ca te iubesc din inima.Vei ramane mereu in inima mea ca persoana cea mai draga pe care Dumnezeu a putut sa mi-o dea.Esti unica,mama!Nu te-as da pentru nimic in lume...Vreau sa-ti multumesc pentru intelegerea ta si pentru ca ai avut rabdare cu mine.Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt.Iti multumesc ca ai renuntat de multe ori la tine si te-ai ingrijit de nevoile mele.Iti multumesc ca m-ai corectat atunci cand am gresit,in felul in care numai o mama adevarata poate.Iti multumesc ca esti mai mult decat mama,esti prietena mea cea mai bune,esti mentorul si persoana cu care pot vorbi orice,oricand...Iti multumesc ca nu ai dat inapoi niciodata.Astazi, mai mult ca oricand vreau sa imi cer iertare pentru toata suferinta pe care ti-am pricinuit-o.Copil fiind,am gresit de multe ori si te-am facut sa suferi.Iarta-ma ca nu te-am inteles uneori si am cautat mai mult la binele meu.Iarta-ma ca nu mi-am facut timp si pentru tine.M-ai invatat ce inseamna sa rabzi si sa taci.M-ai invatat dragostea si asteptarea.M-ai invatat ce inseamna sa fii puternica.Lucruri nepretuite,principii care azi, imi coordoneaza viata.Esti tiparul meu de frumusete,intelepciune si dragoste.Esti o fantana nesecata de bunatate si rabdare.In fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu pentru tine si familia minuntata cu care m-a binecuvantat si nu trece nici o zi fara sa ma gandesc la tine.Astazi,adun diamant cu diamant,toate lacrimile,clipele fericite,amintirile,discutiile,sfaturile si invataturile si le asez langa inima mea.Sunt dovada vie a ceea ce inseamna sa fii mama.Te pretuiesc si te iubesc.Iti doresc toata fericirea de pe pamant,desi nu poate fi comparata cu cea viitoare.Iti doresc pace si binecuvantari si mai presus de orice doresc sa fim impreuna si dincolo.Nu-ti spun "la multi ani",pentru ca stiu ca nu asta e dorinta ta,ci iti doresc ca,atat timp cat vom mai fi aici,pe pamant sa fim exemple vii si graitoare pentru cei din jurul nostru.Pentru ca asta m-ai invatat.Vreau sa stii ca in fiecare zi e ziua ta iar urarile nu sunt doar pentru azi.Meriti tot ce e mai bun.Dumnezeu sa te binecuvinteze,mamico!

1 comment :

  1. :)...draga de tine!cum sa nu fie mama ta mandra cu o asa fica?:*...cuvinte de aur,foarte frumoase!felicitari!fii binecuvantata incontinuare cu multa intelepciune!te iubeste woody!:*>:D<

    ReplyDelete

Sunday, March 07, 2010

fiecare zi e ziua mamei...


Azi e 8 Martie:ziua mamei..Mama mea.Imi iau un timp indelungat din timpul meu si retraiesc amintirile atator ani trecuti.Nu stiu ce ai simtit cand m-ai luat prima data in brate, mamico,dar stiu ca in mainile tale am simtit pentru prima data ce e dragostea.Acele maini care m-au mangaiat atunci cand aveam nevoie de o mangaiere,acele maini care m-au imbratisat cand plangeam.Acele maini care m-au mustrat cand am calcat gresit si datorita carora am ajuns unde sunt astazi..Nu cred ca voi putea vreodata sa iti rasplatesc tot efortul,toata munca si toate noptile petrecute in genunchi,in rugaciune pentru mine.Lacrimile tale sunt adevarate diamante,iar sfaturile si starile noastre de vorba,pretuiesc mai mult decat aurul.Ai dat dovada de cea mai mare rabdare,intelepciune si dragoste sa ma cresti,si nu mai tu stii toate rugaciunile tarzii spuse la capataiul meu.Astazi, mamico,vreau sa iti spun ca te iubesc din inima.Vei ramane mereu in inima mea ca persoana cea mai draga pe care Dumnezeu a putut sa mi-o dea.Esti unica,mama!Nu te-as da pentru nimic in lume...Vreau sa-ti multumesc pentru intelegerea ta si pentru ca ai avut rabdare cu mine.Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt.Iti multumesc ca ai renuntat de multe ori la tine si te-ai ingrijit de nevoile mele.Iti multumesc ca m-ai corectat atunci cand am gresit,in felul in care numai o mama adevarata poate.Iti multumesc ca esti mai mult decat mama,esti prietena mea cea mai bune,esti mentorul si persoana cu care pot vorbi orice,oricand...Iti multumesc ca nu ai dat inapoi niciodata.Astazi, mai mult ca oricand vreau sa imi cer iertare pentru toata suferinta pe care ti-am pricinuit-o.Copil fiind,am gresit de multe ori si te-am facut sa suferi.Iarta-ma ca nu te-am inteles uneori si am cautat mai mult la binele meu.Iarta-ma ca nu mi-am facut timp si pentru tine.M-ai invatat ce inseamna sa rabzi si sa taci.M-ai invatat dragostea si asteptarea.M-ai invatat ce inseamna sa fii puternica.Lucruri nepretuite,principii care azi, imi coordoneaza viata.Esti tiparul meu de frumusete,intelepciune si dragoste.Esti o fantana nesecata de bunatate si rabdare.In fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu pentru tine si familia minuntata cu care m-a binecuvantat si nu trece nici o zi fara sa ma gandesc la tine.Astazi,adun diamant cu diamant,toate lacrimile,clipele fericite,amintirile,discutiile,sfaturile si invataturile si le asez langa inima mea.Sunt dovada vie a ceea ce inseamna sa fii mama.Te pretuiesc si te iubesc.Iti doresc toata fericirea de pe pamant,desi nu poate fi comparata cu cea viitoare.Iti doresc pace si binecuvantari si mai presus de orice doresc sa fim impreuna si dincolo.Nu-ti spun "la multi ani",pentru ca stiu ca nu asta e dorinta ta,ci iti doresc ca,atat timp cat vom mai fi aici,pe pamant sa fim exemple vii si graitoare pentru cei din jurul nostru.Pentru ca asta m-ai invatat.Vreau sa stii ca in fiecare zi e ziua ta iar urarile nu sunt doar pentru azi.Meriti tot ce e mai bun.Dumnezeu sa te binecuvinteze,mamico!

1 comment :

  1. :)...draga de tine!cum sa nu fie mama ta mandra cu o asa fica?:*...cuvinte de aur,foarte frumoase!felicitari!fii binecuvantata incontinuare cu multa intelepciune!te iubeste woody!:*>:D<

    ReplyDelete