Saturday, April 10, 2010

one day...


Imi vine sa sar,sa plang si sa rad...fericire pura in carapacea acestui trup pamantesc...nu ma poate tine departe, nu ma poate opri...sunt doar un suflet zglobiu,cristalin si etern prins pentru putina vreme in "coaja subtire ca de ou" al trupului meu...intr-o zi...am sa ma eliberez...Intr-o zi voi fi libera.Voi alerga printre norii de catifea,pe aripile vantului jucaus,printre curcubee si miresme dulci.Impletindu-ma in atemporalitate,in neant, in destin...Simt rafalele line mangaindu-mi pielea, aud simfonii ingeresti cantand...Vise,idei,dorinte..pace incandescenta.Zambet etern...Strazi de aur,lumina calda si pace...mai presus de orice..pace...indescriptibil...

No comments :

Post a Comment

Saturday, April 10, 2010

one day...


Imi vine sa sar,sa plang si sa rad...fericire pura in carapacea acestui trup pamantesc...nu ma poate tine departe, nu ma poate opri...sunt doar un suflet zglobiu,cristalin si etern prins pentru putina vreme in "coaja subtire ca de ou" al trupului meu...intr-o zi...am sa ma eliberez...Intr-o zi voi fi libera.Voi alerga printre norii de catifea,pe aripile vantului jucaus,printre curcubee si miresme dulci.Impletindu-ma in atemporalitate,in neant, in destin...Simt rafalele line mangaindu-mi pielea, aud simfonii ingeresti cantand...Vise,idei,dorinte..pace incandescenta.Zambet etern...Strazi de aur,lumina calda si pace...mai presus de orice..pace...indescriptibil...

No comments :

Post a Comment