Thursday, February 18, 2010

Bunul meu Tata,


Iti multumesc asa de mult pentru lucrurile minunate din viata mea, pentru binecuvantarea de a putea veni inaintea Ta cu inima mea;prietenia si protectia Ta pentru mine inseamna mai mult decat as putea vreodata sa exprim in cuvinte...Viata mea intreaga este in mana Ta si cu adevarat sunt binecuvantata.Am si parte de nori dar stiu ca ei nu vin din inima Ta ci din lumea asta imperfecta si neincapatoare pentru aripi...de asta ma vrei cu gelozie pentru Tine, in siguranta, pentru totdeauna in bratele Tale, in prezenta Ta!Tata, imi doresc Cerul!...imi doresc acea clipa cand voi lasa in urma totul si nu voi mai avea inima goala, visez la clipa in care nu voi mai cadea, in care nu voi mai esua, in care tot ce e acum uman in mine, vapieri...Stiu ca despartita de Tine nu pot face nimic, ca oriunde as fi pe pamantul acesta la capatul sau la sfarsitul lui, oricat de multe vise as avea, eu nu pot face nici un pas fara Tine..fara Tine viu in mine!Daca pot sa zambesc, daca pot sa iubesc, daca pot sa ma bucur si sa-mi rada inima in mine de fericire este pentru ca Tu esti in viata mea.
Am invatat ca atunci cand iti doresti foarte mult ceva, nu il primesti daca nu ceri cu credinta...am invatat ca numai daruind iubire,zambet,voie buna, poti primi inapoi..am invatat ca indelunga rabdare aduce mari binecuvantari.Am invatat ca Dumnezeu ne iubeste atat de mult incat nu poate inchipui o iubire infinita ca a Lui.Am invatat ca atunci cand toti cei din jur te parasesc, Domnul te primeste si El RAMANE cu tine!Am invatat ca oricat de grea iti este problema, altcineva in lume are probleme mai mari si mai grave decat ale tale.Am invatat ca iertarea este un dar nepretuit pe care multi il spun dar putini il practica.;am invatat ca oricat de mult incerci sa multumesti pe cineva la un moment dat tot faci ceva ce nu e potrivit si esuezi...dar am invatat ca Domnul te ridica si te ajuta sa mergi mai departe...iti da o nadejde, o speranta...am invatat ca visele chiar se pot implini daca crezi cu tarie ca se pot implini....am invatat atatea si totusi uneori simt ca ma prabusesc, dar Domnul Isus m-a invatat cel mai important lucru:sa privesc intotdeauna catre Cer, pentru ca este Unul care va fi mereu acolo pentru mine..Iti multumesc Tata!

No comments :

Post a Comment

Thursday, February 18, 2010

Bunul meu Tata,


Iti multumesc asa de mult pentru lucrurile minunate din viata mea, pentru binecuvantarea de a putea veni inaintea Ta cu inima mea;prietenia si protectia Ta pentru mine inseamna mai mult decat as putea vreodata sa exprim in cuvinte...Viata mea intreaga este in mana Ta si cu adevarat sunt binecuvantata.Am si parte de nori dar stiu ca ei nu vin din inima Ta ci din lumea asta imperfecta si neincapatoare pentru aripi...de asta ma vrei cu gelozie pentru Tine, in siguranta, pentru totdeauna in bratele Tale, in prezenta Ta!Tata, imi doresc Cerul!...imi doresc acea clipa cand voi lasa in urma totul si nu voi mai avea inima goala, visez la clipa in care nu voi mai cadea, in care nu voi mai esua, in care tot ce e acum uman in mine, vapieri...Stiu ca despartita de Tine nu pot face nimic, ca oriunde as fi pe pamantul acesta la capatul sau la sfarsitul lui, oricat de multe vise as avea, eu nu pot face nici un pas fara Tine..fara Tine viu in mine!Daca pot sa zambesc, daca pot sa iubesc, daca pot sa ma bucur si sa-mi rada inima in mine de fericire este pentru ca Tu esti in viata mea.
Am invatat ca atunci cand iti doresti foarte mult ceva, nu il primesti daca nu ceri cu credinta...am invatat ca numai daruind iubire,zambet,voie buna, poti primi inapoi..am invatat ca indelunga rabdare aduce mari binecuvantari.Am invatat ca Dumnezeu ne iubeste atat de mult incat nu poate inchipui o iubire infinita ca a Lui.Am invatat ca atunci cand toti cei din jur te parasesc, Domnul te primeste si El RAMANE cu tine!Am invatat ca oricat de grea iti este problema, altcineva in lume are probleme mai mari si mai grave decat ale tale.Am invatat ca iertarea este un dar nepretuit pe care multi il spun dar putini il practica.;am invatat ca oricat de mult incerci sa multumesti pe cineva la un moment dat tot faci ceva ce nu e potrivit si esuezi...dar am invatat ca Domnul te ridica si te ajuta sa mergi mai departe...iti da o nadejde, o speranta...am invatat ca visele chiar se pot implini daca crezi cu tarie ca se pot implini....am invatat atatea si totusi uneori simt ca ma prabusesc, dar Domnul Isus m-a invatat cel mai important lucru:sa privesc intotdeauna catre Cer, pentru ca este Unul care va fi mereu acolo pentru mine..Iti multumesc Tata!

No comments :

Post a Comment